Vlasnik Pinka potiče govor mržnje, a poruka koju šalju moćnici u Srbiji je jasna - samo su afričke bubašvabe smrtonosna.
Saudijska Arabija je blokirala pristup internetskim stranicama medija iz Katara još u maju ove godine.
Turska državna novinska agencija Anadolija objavila je da bivši zaposlenik Al Jazeere, koji tuži Mrežu, sarađivao sa agentom
Evropski emiteri apeliraju na bh. parlament da osigura sistem finansiranja javnog servisa.
Reporteri bez granica smatraju da se radi o političkoj odluci koja je jednaka cenzuriranju.
Na posljednjoj sjednici Žalbene komisije su se našle čak 42 žalbe koje se odnose na komentare posjetilaca online medija.
Oglasi