Suspendirana direktorica Vijesti BBC-ja

Urednica Vijesti Helen Boaden i njen zamjenik Stephen Mitchell suspendirani su zbog skandala o zlostavljanju djece.

Urednica Vijesti BBC-ja Helen Boaden i njen zamjenik Stephen Mitchell suspendirani su u ponedjeljak, pošto je predsjedavajući upravljačkog tijela te kuće ocijenio da je potrebno "radikalno preispitivanje kako bi mreža preživjela skandal" o seksualnom zlostavljanju djece.

Od Boaden je zatraženo da preda sve uredničke i menadžerske dužnosti vezane za emitiranje domaćih i svjetskih vijesti na radiju, televiziji i internetu.

Ona i njen zamjenik Mitchell su suspendirani u očekivanju rezultata istrage, javio je BBC.

Iz te britanske medijske mreže nisu komentirali suspenzije svojih glavnih rukovodećih ljudi, ali su naveli da će se oglasiti za nekoliko sati.

Generalni direktor BBC-ja George Entwistle podnio je u subotu navečer ostavku i time preuzeo odgovornost što je u emisiji Newsnight od 2. novembra pogrešno optužen jedan britanski političar iz redova konzervativaca da je umiješan u seksualno zlostavljanje djece u jednom domu u Walesu sedamdesetih godina prošlog vijeka.

Žrtve zlostavljanja

Entwistle, koji je dužnost preuzeo u septembru, odlučio je podnijeti ostavku "u svjetlu činjenice da je generalni direktor i glavni urednik, na kraju, odgovoran za sve sadržaje".

Žrtva zlostavljanja Steve Messham je, u emisiji BBC-ja, ispričao da je u periodu 70-ih i 80-ih godina prošlog vijeka više stotina djece zlostavljano u domu za socijalno staranje Bryn Estyn u sjevernom Walesu.

BBC nije naveo ime navodnog pedofila, ali je u komentarima na Twitteru spomenut lord Alastair McAlpine, jedan od glavnih savjetnika tadašnje premijerke Margaret Thatcher, koji je u petak izdao oštar demant i zaprijetio tužbom.

Messham se, također, izvinio McAlpineu i naveo da mu je ''90-ih godina prošlog vijeka policija pokazala fotografiju navodnog zlostavljača" i da mu je "pogrešno rečeno" da je to McAlpine.

Na navode Messhama reagirao je i britanski premijer David Cameron, koji je rekao da će tražiti da se novim ispitivanjem utvrde propusti u prvobitnoj istrazi.

BBC je pretrpio oštre kritike javnosti nekoliko sedmica ranije, jer nije objavljivao optužbe o zlostavljanju djece u kome je učestvovao voditelj BBC-ja Jimmy Savile, a pošto je britanska policija identificirala skoro 300 potencijalnih žrtava te bivše TV zvijezde.

Izvori: Al Jazeera i agencije

Teme: 

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Al Jazeere Balkans. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja jer takvi komentari neće biti objavljeni. Al Jazeera Balkans zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja.